ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı; Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır.
Programın amacı; Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci öğretimde hizmet veren bir program olup, 60 öğrenci kontenjanına sahiptir.
Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.
Programı tamamlayanlar, 2 yıllık ön lisans mezunu statüsüne sahip olarak, örgün ve uzaktan eğitim lisans programlarına dikey geçiş yapabilirler. Bu programlar;

  • Halkla İlişkiler
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım
  • İletişim
  • İletişim Bilimleri
  • İletişim Sanatları
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme