.

ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ PROGRAMI

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı; Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır.

Programın amacı; Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimini sağlamak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı birinci ve ikinci öğretimde hizmet veren bir program olup, 60+60 öğrenci kontenjanına sahiptir.

Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.

Programı tamamlayanlar, 2 yıllık ön lisans mezunu statüsüne sahip olarak, örgün ve uzaktan eğitim lisans programlarına dikey geçiş yapabilirler.

 

Dikey Geçiş Yapılabilecek AÖF Dışındaki Lisans Programları

·         Halkla İlişkiler

·         Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

·         Halkla İlişkiler ve Tanıtım

·         İletişim

·         İletişim Bilimleri

·         İletişim Sanatları

·         İletişim Tasarımı ve Medya

·         İnsan Kaynakları Yönetimi

·         İşletme Bilgi Yönetimi

·         İşletme

·         Lojistik Yönetimi

·         Medya ve Görsel Sanatlar

·         Medya ve İletişim

·         Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

·         Yeni Medya ve Gazetecilik

·         Yeni Medya

·         Teknoloji ve Bilgi Yönetimi

·         Yönetim Bilişim Sistemleri

·         Yeni Medya ve İletişim

Fark Derslerini Almadan (3. Sınıftan) Dikey Geçiş Yapılabilecek Açık Öğretim Fakültesi Programları

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Fark Derslerini Alarak Dikey Geçiş Yapılabilecek Açık Öğretim Fakültesi Programları

 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İktisat, Kamu Yönetimi, Maliye, Uluslararası İlişkiler, İşletme, Konaklama İşletmeciliği, Yönetim Bilişim Sistemler

 

3+1 modeli, nitelikli meslek elemanı olarak görev yapacakları işyerlerindeki sorumluluklarını,  işçi-işveren ilişkilerini,  üretim-iş güvenliği sistemlerini, yeni teknolojileri işyerlerinde tanımalarını sağlamayı amaçlamaktadır. 3+1 modeli öğrenciye daha kolay iş bulma imkânı, kariyer planlaması ve hedeflere ulaşma, iş hayatı şartlarını daha erken öğrenme ve uygulama becerisine sahip olma gibi faydalar sağlamaktadır.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı (I. ve II. Öğretim)