Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı
Program Hakkında: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı, kamu ve özel sektör işletmelerinde büro faaliyetlerinde görev alabilecek nitelikli insan gücü yetiştiren dört yarıyıllık bir programdır. Programın amacı; büro yönetimi konusunda uzman, sorumluluk bilinciyle hareket eden ve yetki sınırları içerisinde inisiyatif kullanabilen, yönetim ve işletme fonksiyonlarını en iyi şekilde yerine getirebilen meslek elemanları yetiştirmektir.
Bu program öğrencileri, birinci öğretimde eğitim-öğretime
devam etmektedir.
Program, birinci öğretimde 70 öğrenci kontenjanına sahiptir. Bu kontenjanlar programın laboratuvar olanakları
göz önüne alınarak tespit edilmiştir. Mezun öğrenciler ayrıca, DGS’de başarılı
oldukları takdirde örgün eğitimde aşağıdaki lisans programlarına dikey geçiş
yapabilirler.
Dikey Geçiş Yapılabilecek Açık Öğretim Fakültesi Dışındaki Lisans
Programları
· Halkla İlişkiler
· Halkla İlişkiler ve
Reklamcılık
· İşletme Bilgi
Yönetimi
· Halkla İlişkiler ve
Tanıtım
· Sağlık Yönetimi
· Yönetim Bilişim
Sistemleri
· Reklamcılık ve
Halkla İlişkiler
Fark Derslerini Almadan (3. Sınıftan) Dikey Geçiş Yapılabilecek Açık
Öğretim Fakültesi Programları
· Çalışma Ekonomisi ve
Endüstri İlişkileri
· İktisat
· Kamu Yönetimi
· Maliye
· Uluslararası
İlişkiler
· İşletme
· Konaklama
İşletmeciliği
· Halkla İlişkiler ve
Reklamcılık
Fark Derslerini Alarak Dikey Geçiş Yapılabilecek Açık Öğretim Fakültesi
Programları
· Sağlık Yönetimi
· Uluslararası Ticaret
ve Lojistik Yönetimi
· Yönetim Bilişim
Sistemleri
Eğitim ve Öğretim Modeli: Programımız üç
yarıyıl yüz yüze eğitim ve bir yarıyıl iş yeri eğitim şeklindedir. Yani
programımızda 3+1 eğitim modeli uygulanmaktadır. Öğrenciler genel not
ortalamalarına göre 4. yarıyılda iş yeri uygulamasına gitmektedirler. İş
yeri uygulaması akademik takvimde belirtilen tarihler arasında tam zamanlı
olarak işyerlerinde gerçekleştirilmektedir. İş yeri uygulamasının okulun
bulunduğu ilde yapılması zorunluluğu yoktur. İş yeri uygulaması zorunlu staj
uygulaması ilkelerine uygun olmak koşulu ile Bölüm Başkanlığınca uygun görülen
işletmelerde/kurumlarda yapılabilmektedir. 3+1 modeli, nitelikli meslek
elemanı olarak görev yapacakları işyerlerindeki
sorumluluklarını, işçi-işveren ilişkilerini, üretim-iş
güvenliği sistemlerini, yeni teknolojileri işyerlerinde tanımalarını sağlamayı
amaçlamaktadır. 3+1 modeli öğrenciye daha kolay iş bulma imkânı, kariyer
planlaması ve hedeflere ulaşma, iş hayatı şartlarını daha erken öğrenme ve
uygulama becerisine sahip olma gibi faydalar sağlamaktadır.
Öğrenim Ücreti: Yasal öğrenim süresi sonuna kadar 1.
Öğretimde öğrenim gören öğrenciler için (4 yarıyıl) katkı payı ve
öğrenim ücreti bulunmamaktadır.
Yükseköğretim Programının Bağlı Bulunduğu Birimin Yeri: Bölümümüz Burdur Merkezde yer alan Sosyal Bilimler Meslek
Yüksekokuluna bağlıdır.
Eğitim ve Öğretimin Nerede Gerçekleştirileceği: Eğitim ve Öğretim Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Hizmet binasında
gerçekleştirilmektedir.
Hazırlık Sınıfı: İsteğe bağlı yabancı dil hazırlık
sınıfı uygulanmamaktadır.
Program Akreditasyonları: Programın akreditasyon anlaşması yoktur.
Yurt: İlimizde Kredi Yurtlar Kurumuna bağlı yurt bulunmaktadır. Ayrıca öğrencilerin konaklayabileceği çok sayıda özel apart ve pansiyon bulunmaktadır.
Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu
Bahçelievler Mah. İbni Sina Cad. No:5 15100 Merkez/BURDUR
+90 248 213 45 45
+90 248 213 45 99
sbmyo@mehmetakif.edu.tr
© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi